Snart är det fredag...

... och inte betyder det att det e en lugn helg för det. Ska antagligen jobba eftermiddag, tidig kväll imorgon sen ska jag jobba sen kväll/natt på lördag.. Humm, lagom kul. Men men, lördag är bra. Då är det typ mat, bolibompa sen sova för Ottos del och ebba ska jag mata när Otto somnat och då brukar hon somna.. Sen är det film, frågan är om det blir ensam eller med någon annan stackars människa som inte har ett liv här uppe? Hum..

Idag har varit en ganska bra dag. Började nio och gick då upp tio i nio. Lagom, frukost sen gick jag och Otto bort till Debora med pulkan och åkte lite i backen. Pratade även med henne om aupair lön och lite annat. Mycket trevlig människa kan jag säga. Hoppas hon får tag i en tjej som är värld att vara där!
Sen var det lunch och efter det gick jag och Ebba på en promenad i det ytterst döda saltsjöbaden.. Blåste iskallt gjorde det med, men men.

Nu tänker jag vila en stund, sen ska jag iväg till Linda (Jäj) och efter det läggaupp bilder jag tagit och påbörja mitt mail. Lovar att inte glömma referatmarkeringar Jossan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback