Jag ger upp!

Nu ger jag upp. Efter tjat får jag väl ta och börja uppdater igen nu.
Är tillbaka efter ca 2 veckor hemma hos mor och far. Kul att träffa vissa vänner och andra har jag upptäckt inte är så bra vänner som jag trodde. Väx upp?
Har vart här uppe sedan i lördags kväll och vart ensam sedan dess, men imorgon, imorgon då kommer Linda tillbaka och jag kan knappt bärja mig. Har saknat henne som 17! Och på fredag kommer Hanna med. Äntligen är vi samlade igen. Supertrio? Hihi. Skulle egentligen gått ut vi tre tillsammans med Sara men nä, jag ska jobba kväll. får se hur vi gör. Om de går ut och jag sitter hemma eller om de kommer när barnen somnat.. Hoppas på det sista.

Nu tänker jag återgå till mina funderingar och Shear genius.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback