Cozy Corner

Äntligen dax för årets första RIKTIGA fika på Cozy. Var ju där med Otto i onsdags men det räknas inte som en riktig fika, drack te och han varm choklad omvartannat han lekte. Idag ska jag luncha där med Linda. Jäää. Blir varm macka och te. Mums!
Har blivit en riktig te-drickare här uppe. Blev helt förkrossad när jag glömde allt mitt te hemma i frille. Linnea skulle bara våga glömma dem asså!

Jobbar kväll idag, eller från 14- ca 20. Efter det har jag bestämt mig för att städa. Min pincett är bårta så måste nog vända upp och ner på allt jag har för att hitta den. Vet att den är här någonstans för har använt den sen jag kom tillbaka hem.
Bilder från dessa två senaste dagarna kommer upp på min aupair-blogg. Kolla in den med. Där kommer det nästan enbart upp bilder från min tid här. Och lovar att bli bättre på att lägga upp bilder.

Nu måste jag skynda mig, och alla ni som ska iväg och åka skidor. Bryt inga ben förtusan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback