Yeah!

Helgen den 10-11-12 oktobler åker jag till Stockholm igen, men för en helt annan anlednignen denna gången! Jag ska hem till en familj som jag antagligen ska vara aupair hos i fyra månader, eventuellt mer. Jag är hur uppspelt som helts över detta. Det ska bli skitkul. De ringde mig igår och de verkar verkligen jättebra! Hoppas det blir av för då flyttar jag i november.
Patrik är hemma med, trodde han skulle komma idag men han kom hem igår. En väldigt glad överraskning när han ringde mig. :D Och tur var väl det att han kom hem igår när han har tatueringstid nu klockan 10, äntligen ska han få klart sin klocka :D.

Ska jobba idag på fritids igen och sen ska jag på föreläsning kl 18. Det är en tjej(kvinna) som har vuxit upp med två utvecklingsstörda föräldrar. Det kommer nog bli väldigt intressant! Hoppas jag hinner hem till nio bara, då är det ju säsongsstart av Desperata Housewifes :D Har läääängtat, spec kul nu när jag sätt färdigt sex and the city. Har något annat att se på. Och ska börja se Enoturage med, ska få alla de tidigare avsnitten av Patrik, hoppas att jag hinner träffa honom när jag är i Stockhom, vi skulle försöka ses en stund iaf! Det kan de väl inte ha något emot att jag åker dit några timmar på lördagskvällen när barnen har somnat? :S Hoppas inte det iaf!

Men nä, nu ska jag göra mig iordning så jag kan promenixa bort till bussen.

Kommentarer
Postat av: CJ

Vad är det för sida du vart inne o anmält dig på? Eller hur har du gjort för att få tag i familj?

2008-09-30 @ 10:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback