Tomt.

idag kommer jag verkligen inte på en bra överskritf så det blev tomt.
Var ett taag sen jag skrev. har inte orkat skriva riktigt, eller haft lust för den delen. Jag har jobbat onsdag-fredag. Vilket jag tackar gudarna för. vill ha pengarna! Sen har jag inte gjort så mkt mer, var hos Rebecca igår som fyllde år och hade kombinerad födelsedag och inflyttningsfest. Det var trevligt tills vi gick ut. varberg är inte min stad. Verkligen inte.
Har börjat titta runt efter familjer som vil ha aupair och jag tänker verkligen göra detta, känner att det är något jag verkligen vill och jag behöver komma bort härifrån ett tag. Är trött på denna delen av landet just nu och med allt som finns här, kräks när jag tänker på att bo här för alltid. det tar död på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback