Sen söndagskväll.

Sen å sen, snart är det antagligen sent. Jag har så svårt för att komma i säng i tid även om jag e trött. Jag sjukter alltid på det, inget bra. Imorgon ska jag jobba på fritids så får väl ta å stänga av mobilen så att poolen inte ringer och väcker mig. Haha. Men ska ändå upp i tid, tänkte ställa klockan på halv åtta så :)

Har hört av mig till åtta familjer ikväll. Hoppas på en del positiva svar. Jag är jätteotålig och tycker de kan svara nu, trots att det bara var 2 min sen jag hörde av mig typ :P Hehe. Har även kollat på massa tatueringar idag/kväll och jag vet på ett ungefär vad jag vill göra. Ska göra som ett stjärnfall från nacken och en bit ner på ryggen, det är mkt kvar att bestämma. Men nu har jag lite aning iaf och det känns bra :)

Igår var Rich här med massa krabbor som mamma kokade och det blev krabbsoppa idag, ganska gott faktiskt. Julia och Rich deltog även i middagen. Det var trevligt trevligt och jag ahde även bakat världens största äppelpaj. Mumma! :)

Patrik är still in Amsterdam och det e inte kul att inte ha någon att prata med på kvällarna, men han har varit så gullig och smsat mig två gånger  helgen FAST att han inte skulle göra det. Han ville inte ha tjaffs med jobbet iom att de betalar hans mobilräkning men han gjorde det ivf och det gör mig glad, väldligt glad att han tänkte på mig därnere bland vänner och alkohol. Hoppas det har det riktigt kul, det behöver han ha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback