Onsdag.

Ja, nu börjar jag verkligen bli nervös inför morgondagen. Allt som kan gå snätt börjar jag tänka på nu, tex att han bangar i sista stund och inte möter mig på centralen. Vad i hela friden ska jag ta mig till då? Antagligen ringa Anna så får hon komma upp och läxa upp honom, eller Frida, hon skulle nog göra det med nöje! Eller hur? ;)

Emma ska komma hit, eller Riddare Cato vilket e ett roligare namn på henne. Hon ska ha med sin externa hårddisk så jag kan lägga mitt liv på den så Patrik kan fixa datorn sen, egentligen borde jag kanske skaffa en ny, men det finns annat i mitt liv som jag hellre vill spendera mina få kronor på.
Emma ska även hjälpa mig med vad jag ska ha med mig upp och sådär, vilka kläder som e bra storstadskläder.. Hihi. Hon borde vara här vilken sekund som helst. Sitter mest och funderar och pressar Frida på saker som Robin säger, Patriks knepiga kompis. De sakerna han säger gör mig ganska nervös faktiskt.. :S Får nog ringa Patrik ikväll och lugna ner mig själv.

Någon som har något förslag på vad man måste ha med sig till storstan? Jag har typ ingen aning om väder eller något under helgen. Behöver man tex ha jeans eller räcker det med leggins? :S Jag tror jag ska skita i jeans iaf, trivs inte så i det ändå. Goare med leggins och strumpbyxor :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback