Home again.

Ja, då var man hemma. Eller jag har vart hemma sen cirkus 23 igår kväll. På ett sätt är det skönt, hemma är ju alltid hemma och här finns ju vännerna och familjen, men samtidigt saknar jag Stockhom och den lilla studentlägenheten och självkart Patrik. Hade kul hos honom även om v inte gjorde så mkt. Han är en vädligt trevlig person som jag är glad att jag har i mitt liv nu. Men självklart var det inte bara en dans på rosor, jag är ju en väldigt känslosam person och därför bev det lite jobbigt när jag inte hade eller har, en aning om vad vi står i förhållande till varandra. Är vi vänner, är vi mer eller är vi ingetalls? Var det bara en rolig grej även om vi båda säger att det inte var det? Humm.. Ja, det e en del frågetecken runt om det men det löser sig säker med tiden. Orättvist som det är så ska han till Amsterdam imorgon och vara borta sex dar och festa gärnet, vad ska en annan göra? Vänta på att få jobb och gå med världens förkyldning och asont i halsen?

Jag har hittat ett jobb som jag vill ha, men ska söka det ikväll när jag får tillbaka mitt CV. Patrik dödade ju min dator (med flit) och gjorde den ytterst snabb och smidig, och jag älskar honom för det. Nu kan jag sitta här och skriva mina blogginlägg och störa folk allmänt på facebook och msn utan att få nervösa sammanbrott för att det hängersig och går så sjuuuuukt långsamt. Tack Patrik, du har underlättat mitt lilla dataliv.

Ska hem till Frida snart och berätta hur helgen har varit antar jag, allmänt tjöta med mitt hjärta. Har saknat henne trots att vi har pratat en hel del under helgen, hon är så sjuuuukt nyfiken den där bruden. Efter det så ska jag vara så snäll att jag ska köra henne till hennes nya jobb, jag ska ändå in till Kba och panta alla flaskor och handla, tydligen, men jag vet inte med vilka pengar, det vet jag inte. Hon ringer väl sen hoppas jag så jag vet. Tänkte åka hem till Anna med och berätta hur jag ahr haft det och bearbeta lite händeser och känslor och så. Hon har nog dessutom varit rätt orolig. Min älskade storkusin :)

Blir ingen bild för jag har bara tre bilder jag tagit och de fick jag svära på att jag inte skulle visa, men vi får se hur länge jag kan hålla detta. (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback