Vad e nöjet?

På facebook finns det en "application" (om det nu heter samma på svenska?) som heter Frinds for Sale, och jag som sitter här och inte orkar städa köpte två random söta killar. Det är ju helt tillåtet och bara bra om man vill få upp sitt värde och tjäna pengar? Men nä, då kallar de mig vidrig. Varför då? De har ingen aning om vem jag är och jag ser inte vidrig ut, det vet jag. Vad är nöjet med att säga så? Jag tar inte åt mig, men jag har funderat över det många gånger. Varför ska man "gå på" personer man inte känner och kalla dem för diverse olika hemskheter? Det är för mig ofattbart, ger det en kick? Känner de sig själv bättre eller vad är det frågan om?

Snälla, kan ingen förklara för mig?

Kommentarer
Postat av: Sockan

Tja.. Än är inte den siste idioten född.. Tyvärr..

Själv så ratar jag allt va sånt heter på facebook. Grundidén är bra med de kunde väll skippat all skit runt omkring.. Tycker jag iaf.. :)

2008-10-22 @ 19:45:12
Postat av: Anna

Jag kan inte förklara varför folk är dumma och säger massa saker de inte menar. Men jag tänker säga (med min stränga mamma röst) att många människor är elaka på internet! Folk säger elaka saker för att de inte stå öga mot öga mot den de säger det till. Det är ju lättare att vara elak när man inte behöver se den man pratar med i ögonen. Det var bättre förr...... ;-)



Nu måste vi ses snart igen.

KRAM KRAM

2008-10-22 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback