Usch.

Snacka om lång dag och som vanligt när det gäller vissa så har jag gått å väntat på något helt i onödan, men det hade jag räknat lite med så...
Hade jätte trevlig fika/frukost med Frida innan, sen lite shopping och så dök Anna upp. Vi har alltid lika trevligt men jag var tvungen att gå till jobbet, hua, var inte alls taggad kan jag lova! Och så kommer jag upp och tänkte att jag kan passa på att hämta min tidning och paraflax med en gång så jag inte glömmer det, men nä. Ingen inne på varken Syrenen eller Bissmarck så travar upp til lStubben där jag jobbade idag, men vet ni vad? Det satt en lapp på dörren om att de var på åhlens och att jag kunde gå över till andra sidan. Ja, så var jag utelåst då. Kul. Sur blev jag för det blåste men sen kom Linnea och Jossan och jag klampade in ochh värmde min pizza och var kvar där inne till typ tio i två.
Och vadå jobba? Knappast. Har inte gjort något alls idag typ. Slappat med mina goa dunsockar och tjötat massa skit. Typ det som hänt på jobbet.

Nu blir det städning och sen blir det fotbad och bloggning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback