SUCK

Usch vad jag är trött på att ha massa falska människor runt om mig. Tycker jag får välja bort vänner titt som tätt för helt plötsligt visar de sig vara någon helt annan. Jag verkligen avskyr det. Folk bara ändrar sig hela tiden. Och värst av allt är väl de tjejer som går ner i pojkvännsträsket och helt plötsligt har de inte tid att en säga hej och ta en fika. De har inte ens tid att skicka ett sms längre.
Varför kan man inte fortsätta med sitt gamla liv bara för att man har pojkvän, varför ska allt annat upphöra att existera för man "delar" sitt liv med någon? Jag menar, hur seriöst kan det vara efter två månader? Då känner man ju varandra inte ens. Man kommer aldrig lära känna en person till 100%, så varför ge upp sina vänner som har ställt upp för en i alla lägen? Suttit och lyssnat på alla problem utan att säga emot utan bara hålla med, ge råd och alltid står bakom vad som än har hänt? Jag fattar inte hur man kan göra det?
Killar är killar och man ska aldrig svika sina vänner för man är förälskad, ALDRIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback