Städad garderob.

Nu har jag städat och rensat min garderob och Josefin kommer få en massa kläder. Tihi. Jag har fårr göra om den lite för jag vill ha de mesta av mina kläder hängande. Det är ju det bästa för dem så tog bort två lådor och lite ditt och datt. Iom att min garderob e typ lika gammal som huset, det vill säga gööööörgammal så kunde jag använda vissa delar till klädstänger. Så kiggigt tycker jag.
Har tagit en bild som jag slänger upp så alla får se hur fint det ser ut i min garderob just nu, det dumma e att jag har massa smutsiga kläder som sa in med så det kommer bli jättetrångt. Och även om garderoben e fin och städat så ser resten av rummet ut som helvetet självt! Lite trist. får ta tag i det i helgen för nu är jag alldeles för trött. har lite annat att göra innan jag ska sova, kolla Gaybloggen igen, helt enkelt världens bästa blogg. Så skön den killen som skriver. Typiskt gay, men varför kan inte alla killar vara som honom, fast en del kan vara straighta?

Det tål att tänkas på grabbs!!


Min fint städade garderob <3

Kommentarer
Postat av: CJ

var är alla skor?

2008-10-03 @ 09:50:22
URL: http://skaud.blogg.se/
Postat av: Anonym

fint :)

2008-10-03 @ 16:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback