Städa, städa, städa!

Pusct och stön, håller på å städar mitt rum och det tar sådan jävla tid. Och det e så sjuuuukt tråkigt. Men jag får iaf lättare att packa sen om det snart blir flytt, vilket jag hoppas på! Har lyckats trassla upp en massa halsband och hängt upp dem på väggen, har massa halsband, men har kommit på att jag inte hittar mitt SNÖ halsband, får lite panik. Vill inte att det är borta! Tror inte det är det, men ändå. Jag hittar det inte och det ligger antafligen någonstans i mitt rum, får krypa in under sängen och slåss med monsterna och se om de har snott det, hade inte förvånat mig det minsta faktiskt :/ Jag hatar de jäva monstrerna och det är Josefins fel, det är hon som har tagit hit dem. De snor mina saker..

Tvättar gör jag samtidigt med, och det är ommöjligt ännu tråkigare, för där märks det inte att det händer något. Blir kul sen när jag ska få in alla de kläderna i garderoben också! :| Gud, fattar inte riktigt vad allt kommer ifrån! Det e ströt hur mt kläder det är, tänk hur det hade vart om josefin inte fått en massa av mig va! Det e nästan overkligt. och endå har jag aldrig något att ha på mig, det e lagen om allts jävlighet som jag och Anna kom fram till igår. Jag hatar den jävla lagen asså! Vilken idiot hittade på det? Han eller hon skulle jag vilja ställa mot väggen och ta ett allvarligt snack med.

Hem till Emma och käka pizza och se film. Ska bli gött att slappa en kväll i annat hus :P hehe, vet inte riktigt vad vi ska se. Jag vill se arkiv X så den skulle hon försöka hitta, hoppas hoppas. har även pratat med "min" familj angåeende nästa helg och de förstod varför det känndes bättre att sova hos en kompis så nu blir det ö"vernattning" hos Patrik nästa helg. Det ska bli mys. Hoppas allt blir bra med den familjen för de verkar verkligen trevliga, har dock en massa, massa frågor angående allt. Men tror jag tar det nästa helg, bättre att ta det öga mot öga tror jag. hehe, ska bli spännande att bli Stockholms-tjej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback