Sömnproblem?

Jag tror jag börjar få sömnproblem! Jag har ingen lust att sova, jag är jättetrött men vill inte sova. Har aldrig känt så innan. Sen när jag väl somnar så sover jag några timmar bra, sen börjar helvetet, jag vaknar, blir väckt, somnar om vaknar. Sen är jag inte utvilad, även om jag sovit nio, tio timmar. Det är hur jobbigt som helst! Jag vill inte ha det såhär, får hoppas det är en period bara.

Igår fick jag en kommentar av en person som står mig nära som var "ledsen" för att denna aldrig nämns i bloggen. Så nu gör jag det. Men tänker dock varken nämna namn eller kön, men personen vet vem det rör sig om och det gör säkert nåbra andra också.
Men det finns en bunt med anledningar till att jag inte nämner denna personen. Dels för att jag känner för starkt för denna personen än vad jag vill göra, men jag kan inte göra något åt det. Och det blir bara starkare för varje dag som går. Det är faktiskt sant, och jag vill inte ha det såhär. Det är hur jobbigt som helst! Sen vad ska jag skriva mer om dig? Vi tjaffsar hela tiden, pratar inte alls mkt pga att vi har olika åsikter angående hur mkt man behöver prata som "vänner". Men det känns ändå lite som om att vi går halva vägen var.
Jag personligen pratar med mina närmaste vänner varje dag, flera gånger om dan och det ser vi inget konstigt i alls, men du å andra sidan behöver bara prata med dina vänner om ni ska ses. Eller då när ni spelar. Men men. Livet är såhär just nu och det får jag väl leva med. Man kan inte göra något åt hur man känner, dessvärre går det verkligen inte. men jag försöker verkligen itne hålla kvar vid känslorna, men de stannar där ändå. Visst är det mysigt med dessa känslorna, men mysigast är ju om man kan dela dem med någon. Och du säger vi är mer än vänner och det känner jag med, men jag vet inte hur starkt du känner. Hur strakt känner du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback