Segt och mörkt.

Idag är ingen rolig dag. Jag är hur trött som helst och vill bara sova, sova, sova. Har sovit en timme sen jag kom hem och vågar inte sova mer. Är rädd att jag inte ska kunna somna ikväll då och det vore inget bra om de ringer in mig för jobb imorgon, vilket jag vill. Vill ha pengar så jag har lite att röra mig med när jag flyttar till Huvudstaden.
Igår var jag hemma hos Fridas syster som ni alla vet, jag och Frida hade det så sjukt mysigt. Vi började med tacos och lite tv. Sen tog vi på oss massa kläder, var sin filt, godis och cigg ute på Sofias balkong och där satt vi fram till ett någon gång och bara tjatade. Hur trevligt som helt, verkligen. Det var mest allvarliga ämnen men ändå trevligt. Alltid trevilgt att umgås med Frida.

Det blåste ju som bara den igår kväll och på natten, regnade med. Så när vi skulle hem imorse, hyffat tidigt för Frida har jobbat idag stackarn, så ligger det ett jävla träd på vägen! Så vi får försöka vända på denna lilla, lilla skogsväg och köra ett annat håll. Hallå, vad ska två tjejer göra när det ligger ett stort träd på vägen? Vi hade aldrig kunnat flytta det, vi tänkte göra det men det gick verkligen inte, man skulle ha var sin stor och star kar med sig överall som kan hjälpa en med såndat samt bära ens shoppingpåsar!?

Har faktiskt inte orkar göra något mer än lagat mat idag. Hade inte jag gjort det så skulle det inte blivit något mat. Så typiskt här hemma asså! Det e det verkligen. Har massa kläder jag måste hänga in idag med. Tänker vara ordningsam nu fram tills den evetuella flytten i november. Och påtal om det så har jag pratat lite mer med familjen. Jag har fått tågtiderna, inte de bästa men men, de har ju vart snälla å betalt dem och så. Tåget går två min över åtta från Nils Ericsson, vilket innebär att jag får åka hemifrån halv sju. Lagom kul, eller inte. Men får sova påväg in till Götet. Hehe.
Även pratat lite med dem om anställninge osv, kommer bli fast anställd i pappans företeag som är ett AB och lönen kommer ligga över 3500 så allt känns bara bra. Hoppas vekligen det blir av med denna familjen. De verkar kanonbra!
har även fått reda på vad barnen heter, de heter Minou & Chanel. Inte de vackraste namnen men inte namnen som gör barnen så det spelar ingen roll! Lite utav modenamn är vad det e. Tycker att barnen idag heter antingen saker som Einar, Ingrid och Saga, eller så ha de konstiga namn som "mina" två barn eller så heter de Tinda. Tss, hundnamn enligt mig, men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback