Scrapväska

Igår la jag ett bud på en supersöt scrapväska att ha verktyg i + att det följer med lite andra saker som är bra att ha och jag fick den. Har precis skickat iväg betalningen så det borde komma i veckan. Synd att jag inte kommer kunna använda det på ett tag. Tror inte mina scrapsaker förljer med till Stockholm men det kommer definitivt till nytta sen när jag flyttar hem igen eller hämtar mina saker och flyttar förgott!

Jobb idag då alltså. Det är så tråkigt att jobba på förskola, iaf som vikarie. Man är inte emd i någon planering eller i något som rör barnen. Det blir ren och skär barnpassning och med så många barn så är det inte kul. Man bli jättetrött och jätteseg. Men men, det är pengar och det är så jag ser det. Jag tänker de timmar jag jobbar i pengar och vet ni vad? Då orkar jag jobba dessa timmar. Ska jobba på samma ställe imorgon, blir nog lite lättare då för nu har jag ju börjat lära mig namnen på barnen osv.

Det e så sjukt jävla tråkigt att bo här mitt ute i ingen stad. Om man slutar fem, så hinner man knappt in till "stan" för att träffa någon innan allt stänger så som vanligt åkte jag direkt hem och nu sitter jag här, i min säng och skriver ytterligare ett meningslöst inlägg. Vad är det för liv säg? Nä, precis! Därför jag ska flytta.



Här är det jag får med med väskan. Det är väskan jag
vill åt mest men de andra sakerna gör verkligen inget om de
kommer med, det är sådant man alltid använder!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: ja det vore ju verkligen urgulligt om du ville skicka lite prover?

2008-10-06 @ 20:23:13
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Amir Akrouti

sv: åh vad snäll du är :D

2008-10-06 @ 20:31:03
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Amir Akrouti

sv: hehe okej låter jättebra :)

2008-10-06 @ 20:41:33
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Amir Akrouti

sv: haha ja sant.

[email protected]

2008-10-06 @ 20:58:53
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback