Scones

Jag har hunnit vara flitig idag och klockan är inte ens tolv. Jag gick en kort sväng med hundarna och kollade läget som pappa ville, det finns mkt skumt folk idag så.
Sen har jag gjort iordning disken, viket inte var så mkt för det gjorde jag igår också och så har jag bakkat scones. Det e sjukt gott till frukost, eller idag belv det lite mer brunch, men ändå.

Jag har sjukt mkt skor asså! Några få par står i garderoben, tror det är tre par, vilket man kan se på bilden från igår, men sen har jag en påse med skor som jag samlat ihop ifrån hallen + att där står kvar två par, sen står det några par i den andra hallen och ett par ligger på golvet i mitt rum. Så Carro, det är där alla skor är :P


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: vad kul & höra tackar så jättemycket :D

2008-10-03 @ 13:19:11
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: CJ

Tänkte väl det, skor är inget man lever utan!

2008-10-03 @ 15:00:22
URL: http://skaud.blogg.se/
Postat av: Sockan

Jag vill oxå ha scones! :D

2008-10-05 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback