Ruffs.

Jag ser ut som jag vet inte vad i håret! Jag har duschat och torkat håret med handduk och det e det enda, så nu kan ni bara tänka er hur jag ser ut. Dt är inte kul och mitt hår har bokstavligt talat eget liv så får se hur detta löser sig.
idag är en sådan dag som jag känner att jag inte har några kläder att ha på mig. Garderoberna är smockfulla och de väller över hela rummet men nä, jag har ändå inget att ha på mig. Suck, jag vill känna mig attraktiv, men det gör jag itne idag. Hatar den känslan!
Jag tänker helt enkelt trösta mig själv med en underbar lunch på Espresso House, nämligen Chailatte och kyckling/baconmacka, kanske blir en annan smörgås men det får vi se då.
Ska jobba idag, på syrenen och Usch nummer ett jobbar inte idag, jag är för henne så då kanske det blir lite kul idag. Igår var bara snurrigt kände jag. Men men.

Jag tror faktiskt jag ska skriva tillbaka till familjen och fråga på vilket sätt de anser mig oärlig, jag själv tycker jag är helt genomärlig. Det är bara dumt att vara oärlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback