Rent hus.

Nu börjar det likna något, mitt skrivbord är iofs helt överfullt, menr resten är fint fint. Där nere med, har dammsugningen och torkning av golven kvar bara. Och tre maskiner kvar, men det går ju inte att snabba på det precis. Måste bädda sängen med, tror inte jag kommer orka göra det när jag kommer hem inatt. hehe, blir pizza, chips och film. Kanonbar fredagskväll och imorgon ska jag och Frida passa Fridas syster hus, då blir det ferre. HAHA, nja, mer myskväll där med :D Älskar myskvällar över allt annat, rätt på tv, rätt sällskap så är livet underbart!! <3<3

Jag borde sätta fart men har verkligen ingen lust, har hållit igång hela dan. Eller sen jag gick upp vid typ halv tio. Det börjar kännas att det har vart mkt fysiskt idag, får ta tag ii skrivbordet imorgon eller på söndag. Ska städa garderoben med. Det ska vara gjort innan jag flyttar så om jag tar det på söndag, hela söndagen så är det nog inga problem alls, det går fort bara man sätter igång. Det är bara det att börja och inte ta massa pauser. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback