Pust och stön

Har tagit en liten paus i städandet. Eller detta är min andra. men det behöver vi inte säga högt. Har burit ner allt som har me tyg att göra och ställt i verandan och nu håller jag på att sortera massa papper. Det mesta är från gymnasietiden. Det är sjukt hur mkt löspapper man fick under tre år och samtiigt så pratar skolan om att väna om miljön hela tiden. Lite knepigt det där faktiskt.

pratade precis med Lina så nu har jag jobb imorgon från halv tre och sen ons-fredag ett till fem. Och sen hela vecka 44. Det känns bra att veta hur det blir. Så slipper poolen ringa och väcka mig. Gud va det e skönt! Sen vet jag inte hur länge det blir efter v . 44 som jag kommer vara kvar i poolen. Hoppas ju på att flytta till Stockholm strax efter jag vart och hälsat på familjen. Om allt känns bra då, vilket jag verkligen hoppas på att det gör. Ska bli skönt att komma bort härifrån ett tag.



Här över och under är det jag har att göra me idag, det känns inte
alls så kul faktiskt. Men lika bra att få et gjort!




Kommentarer
Postat av: Christofer

oj fy fan, vilken o ordning. hahaha

2008-10-22 @ 18:26:25
URL: http://rellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback