oops.

Dagens första inlägg (som antagligen blir det enda för idag) kommer kanske lite väl sent. Men det beror på bortamatch inatt och för mkt alkohol igår.
Jag fick världens ragg igår. Hur söt som helst var han faktsikt. Fattar inte riktigt hur det hela gick till men vi börja isf strula och sen var det kört. Det var en desperat kille som kanske inte fått till det på ett tag, låter tveksamt iom att han är så sjukt söt, men han var som ett plåster hela kvällen. Gick inte fram till honom en gång typ, han kom snällt travandes till mig - för jag tänkte inte vara efterhängsen. Haha.
Ja, och det hela sluade hemma hos honom - i Horred av alla ställen bor han. Suck. Mysigt var det iaf och precis vad jag behövde. Så min förmiddag/luch har jag tillbringat i Horreds idrottshall. För han skulle gratisjobba så jag hängde på och satt där i tre timmar innan han körde hem mig.
En sådan typisk engångsgrej eller bara att ta till på fyllan för han nästan tvingade mig nästan att sova hos honom men han vill inte ha något nummer eller så. Lite tråkigt men men. Träffas väl på nästa stuvfest :) Ska bli kuligt att gå på nästa. Gud vad jag har saknat dessa riktiga fester. Längtar redan till nästa. Spela roll om jag flyttat eller inte. Jag ska vara hemma då och parta som fan!

bilder kommer nog imorgon

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh yeaajh (Y) :D

2008-10-26 @ 18:22:42
Postat av: Anonym

BLI MEDLEM, SAMLA IHOP POÄNG FÖR ATT SEDAN FÅ HEM ETT PRESENTKORT HEMSKICKAT PÅ KLÄDER FRÅN GINA TRICOT/H&M.



BLI MEDLEM VIA DENNA LÄNK SÅ FÅR DU 50 POÄNG SOM STARTPOÄNG ! http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=35411

2008-10-26 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback