Oj då.

Sov fram tills Frida ringde och hade tråkigt i pausen på högeskoleprovet. Hon ringde runt tjugo i tolv. Varför har jag sovit så länge idag för? :S Så sent somnade jag inte, runt halv ett typ. Har dock vaknat några gånger av "lets put a smile on that face", bästa smssignalen ever asså! Dock inte kul att vakna till. Jag e kär i jokern <3

Vad händer idag nu då? Jo, jag ska tvåtta och ha mig - städa badrummet. Josefin kommer vid tre och vi ska göra oss super, duper snygga om det nu går sen klockan fem ska vi befinna oss hos Linda och börja förfesta. Jää, ikväll blir ball. Har inte vart på dragkampsfesterna på flera år, känns verkligen som om det är dax nu. Och kul att man får dela det med en av sina bästaste vänner!

Måste ner till tvätten igen - vet inte vad jag ska ha på mig heller :S Denna kanske?



ursäkta den dåliga bildkvaliten!

Kommentarer
Postat av: Anna

så klart att du skall ha på dig det ikväll!!! Du blir snyggast av dem alla :-) KRAM

2008-10-25 @ 13:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback