Öh, va?

"Haha BÖG? ja lite kanske, men bara i rickard o kim ;)" Hittade detta under en bild på bilddagboken. Jag fattar verkligen inte, kan man vara BÖG I NÅGON? Har jag missat detta eller? Jag hade fattat det som att bög är en sexuell läggning - killar som attraheras av killar?
Nä, men allvarligt. Jag ogillar när man använder bög och gay osv som typ skällsord. Eller för att en kille ser "tjejig" ut år han bög. Huh? Alla bögar är väl inte feminina? Precis som att alla lebbar inte är maskulina. Usch, jag ogillar det så sjukt mkt.
Alla hetrosexuella människor på denna jord är väl inte lika dana heller. Man hör ju folk säga: "han är typsikt bögig". Hur fan är en typisk bög då? Kan någon svara på det? Har dock aldrig hört någon säga: "han är typiskt hetro".
Nä usch vad irriterad jag blir, gaah, och det märks säkert på detta inlägget. Tycker det känns jättevimsigt. Men men. har iaf fått ut min irritation över människor som använder en läggning helt fuckt up åt helvete fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback