Morron morron

Idag är det mycket som ska hinnas med. Stängde av mobilen igår så det blev inget jobb idag. Så dum som jag e. Men har massa annat att göra istället så. Ska städa ur garderoben, eller fortsätta att göra det. Det är hur mkt prylar som helst. Sen ska vi till Kållered och hälsa på farmor och sen Ikea och kolla lite saker. Och ikväll får jag väl fortsätta att städa garderoben om jag inte hinner klart nu på dan, vilket är ytterst tveksamt.
Och det allra viktigtaste, som jag höll på att glömma, jag ska ju skicka iväg brevet till Amir-bitch, alltså Gaybloggen, men MK prover. Skickade ju ett för en och en halv vecka sen, men det kom inte fram :@. Är lagom glad för det va, men nu har jag fixat ett nytt, ursnyggt kuvert till honom, han kan inte bli annat än nöjd med både det och proverna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback