Mary Kay

Smygreklam i hög grad. Haha, men nä allvarligt så är det de bästa hudvårdsprodukterna jag någonsin ens prövat! Alla borde pröva det, tjej som kille. De fungerar verkligen.
Och anldeningen till att jag skriver om dettta är att jag ska hem till Kusin Anna imorgon och hämta prover till Amir, den grymma killen bakom Gaybloggen. Jag e så sjukt snäll så det e inte sant. Grattis till mig. Men nä, sprida ryktet om detta underbara till alla och sen få in pengar till min kusin samt kanske börja själv :)
Sen ska jag även beställa puder och kanske något annat med. Kul, sen ska jag försöka hinna med att titta på en jacka samt halsduk och sådant kulgt :D Och såg en sådan sjukt snygg klänning på Gina jag vill ha! Eller egentligen två men har nog inte råd med det :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tvinga folk på msn o läsa ;P

2008-10-07 @ 20:22:23
Postat av: Anna

ÄLSKAR DIG!

2008-10-08 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback