Långt ifrån

Det är långt ifrån städat i mitt rum men nu skiter jag i det. Jag ska göra iordning lite snabbt på mitt skrivbord  så jag får bättre plats med papper och penna. Ska skissa lite på hur jag vill att min blogg ska se ut. Har rätt mkt idéer, gäller bara att få ner det och sen maila iväg det.
Har nämligen hittat en som gör designs gratis, gissar på att hon vill lära sig och sen tjäna lite pengar på det. Ingen dålig ide om ni frågar mig asså. Och under tiden jag gör detta ska jag sitta med fötterna i ett varmt fotbad... Underbart :D

Blir kanske lite scrapbooking när jag ändå sitter här, är lika bra att göra det med - eller hur? Måste få lite gjort. Har massa att göra, men inga idéer alls. Sne måste jag ha album och det ska jag köpa när lönen kommer :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback