Låååång dag.

Usch vad denna dagen har varit lång känns det som. Och ändå ska jag inte sova på många timmar, eller jo. Ikväll kanske jag ska det? Somnade inte innan halv två inatt. Pratade i telefon en halvtimme. Men det e ju inte så mkt.
Jobbat idag. vart rätt lugnt och långtråkigt faktiskt. Tre ungdommar och tre personal. Ganska slappt. Men mitt upp i allt ringde Frida och var hur ledsen som helst, hon har helt utan en vettig anledning blivit av med arbetet. En god man är ju till för att se till att en brukare får det bästa, inte ta det bästa ifrån brukaren. Tanten har en eller MÅNGA skuvar lösa. Suck på dagens vuxna asså, jag tänker aldrig bli vuxen - sådeså!

Kom percis hem från Coop i Kba som öpnnade igår. Jag köpte nästan en halv påse godis för 21 kr. Det e sanslöst. Kanske ska dit på söndag och köpa mer och sen åka hem till Anna? Får se vad resten av familjen säger om det. Lär ju inte vara pigg på söndag ivf. Party, dans och god dricka som 17 på lördag med en del av gamla gänget och massa andra. UNDERBART!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback