Kanelbullens dag.

Ja, idag är en av de få dagarna på året man får äta så mkt bullar man vill, förutom fettsidagen då. Och jag har ätit en bulle! Jää, blir nog inga fler heller, de ska vara hem och nybakta för de ska vara goda tycker jag.

Sitter här nu och har precs duschat och fönat håret, väntar på att varava ner lite, är så fruktansvärt arg på min syster. gaah, hon går mig verkligen på närvern. Och det e inte bara hon som gör det, utan en annan person också som jag inte vill nämna, men fan fan fan dig. Så, behöver inte avreagera mig mer nu, kan göra det med Frida sen. Vad har man vänner till annars om de inte ska lyssna på massa skit? Det får iaf jag göra hela tiden ;)

Vi ska passa Fridas storasysters katter hemma hos henne. Så vi blir ensamma med katterna. Ska blir trevligt trevligt. Jag tar med datorn utifallatt vi inte har något annat att göra än se på film på denna lilla skärmen ;)

Tror det bara blir detta blogginlägget för jag bli nog kvar där över natten och tror inte de har trådlöst..


Kommentarer
Postat av: Anna

Mums... finns det några bullar kvar? ;-)

2008-10-05 @ 12:48:58
Postat av: Sockan

Hmm.. Jag har fullkomligt missat dettamed bullar.. Fasen oxå.. :(

2008-10-05 @ 18:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback