Kan man säga annat än Suck?

Fick svar från familjen igår. De trodde jag skulle ta jobbet, de var tvärsäkra på det. Jag hade sagt att det kändes bra och det gjorde det. Men samtidigt sa jag att jag hade räknat med högre lön och sa att jag behövde tänka på det, så det var inget definitvt ja. Hur kan de då tycka att jag vart oärlig? De hade ringt mig två gånger sen jag var där och jag missade deras samtal och jag ringer inte upp nummer jag inte känner igen. Det gör jag aldrig.

Men men, den sista idioten är tyvärr inte född än. Och det känns jobbigt att det är så. Och jag behöver städa. JAG VILL INTE. Det är så hilma tråkigt att göra det så jag typ svimmar. Men jag måste. Ska nog göra det imorgon innan jag åker hem till Emma, om det nu blir så. Hoppas på det iaf. Vi ska isf spela guitar hero. Jag ska ta med det för hon har, hör och häpna, aldrig spelat det. Hon har missat något. Jag är dock inte duktig på det alls, men jag har iaf spelat det :P

Kommentarer
Postat av: CJ

Fru Tilander hittade jag på facebook :P

2008-10-31 @ 12:59:34
URL: http://skaud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback