Jobb, jobb.

Sitter på jobbet just nu och är hur sjukt trött som helst trots att jag har sovit i åtta timmar inatt. Det är efterdyningar av migränan som blev resultatet av gårkvällen. Ingen bra kväll igår. Och morgonen var lika kass.
Det enda som var positivt av kvällen igår var att jag och Patrik kom överens om vilken relation vi ska ha framöver. Eller det var så att han frågade om jag vill ha mer kontakt när jag frågade om han kunde hjälpa mig med den nya datorn sedan. Klart jag vill det, men jag vill ha det antingen eller. Inget mellanting och det tyckte han var bäst med. Så vi är bara goda vänner och det känns skönt att ha honom kvar.

Slipper natruhistoriskamuseet idag iaf. Känns skönt för jag är inte pigg alls. Så jag och Lina är kvar med tjejorna idag. Ser på film och myser lite. Skönt faktiskt. Och jag gillar verkligen Lina. Hon är hur underbar som helst!

Väntar på sms och det kommer nog ta ett tag innan jag får sms.. Suck. Tycker det e kul, det är som ett beroende. För visst kan man bli beroende av precis allt!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback