Inget, inget, inget

Imorgon kväll har jag absolut inget kul att göra. Blir inget med Emma, sjukt tråkigt faktsikt! Så jag får väl ta och städa och komma på vad jag ska ha på mig på lördag. Ska nog göra ett varmt och gott fotbad med. Kanske samtidigt som man scrappar? Gud, vilket bra idé! Det tänker jag nog göra. Tillsammans med en massa pepsi och godis, Lätt :D

Denna gången kom brevet fram till Amir. Underbart. Och han tyckte kuvertet var fint med. Hade scrappat lite på det. Hade så sjukt tråkigt. Tog dock inget kort på det, lite synd. men men.

Denna veckan har inte vart så bra änsålänge. Usch. Tycker itne alls om det och det måste vända innan lördag. Så därför säger jag såhär: Jag SKA ta det lugnt på lördag. Haha, det brukar alltid bli motsatsen då. Hoppas Jossan kan få Josse till glasbanken. Annars tänker jag tvinga dit mamma. Jag vill ha cider. Var hur längesen som helst jag drack det asså!
Fick precis sms och hon ska dit, gööööööt :)
Nu ska jag strax sova. Har flätat håret för det e blött. Orkar verkligen inte föna det ikväll och det är dumt att utmana ödet och väcka den björn som sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback