Ingen bra kväll.

Dagen har vart hyffsad när jag sammanfattar den.
Jobb i åtta timmar, helt okej med film och tjöt och massage, sen hem till Anna och barnen, hämtat MK prylar och pussats med mina älsklingar sen hem till farmor och tjöt med henne och mamma. Farmor fyller år idag så grattis.
Sen sket sig dagen så jag har ingen lust till detta idag.
Lina - jag lägger upp scrapbookingbilder imorgon istället :)



Mina söta kusinbarn. Överst är Noah, drygt två och ett halvt
och under är Adam, född i januari 08 :)
Älskar dem lika mycket som livet själv och är där alldeles för sällan.



Kommentarer
Postat av: Anna

Älskar dig också kära kusin. Du vet att du är allt för oss också!

KRAM

2008-10-27 @ 22:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback