Gratis är gott.

Igår var jag som sagt hos farmor och på Ikea. Där hittade jag lite småprylar som latteglas och ljus. Hos farmor myste vi bara och fika, alltid lika trevligt. Tråkigt men sant att man får passa på att vara där och träffa henne, hon är ju inte ung längre min älskade farmor, och faktsikt fyller hon 82 år den 27 denna månaden!

Idag var det ungdomsmottagningen och jag är urnöjd och stolt över mig själv som gick dit. Sen jobb i två och en halv timme sen shopping och fika med Josefin. Köpte en klänning och en "kofta". Blir nog det som blir partykläderna på lördag. Då blir det minnsan party och jag längtar som 17! :)

och för den som inte har något att göra, bli medlem här och här och pilla lite. Och om inte för min skull så jag får hem ett persentkort i lådan så jag kan köpa mig en ny puderborste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback