God afton.

Ja, det e kasst med uppdatering här i bloggen och i helgen kommer det inte bli mkt bättre. Ska jobba och fira av Markus imorgon som börjar på lindälv. Kul att jag blev tillfrågad. Och mellan jobb och firande så ska jag antagligen fika med Storkusin och barnen. Alltid lika mys.
På lördag bär det av till Stockholm igen. Tidigt på morgonen. Usch, kommer få gå upp jättetidigt. Men men, sova på tåget med musik i öronen. Alltid något. Ska träffa familj nr 2. Blir nog bra, har kännts ännu bättre denna gången än med den andra familjen. Sen så våldgästa Patrik och hämta mina saker sen får vi se vad som händer på kvällen, bio, party eller hockey? Humm.. Som tur är är det inte upp till mig. Det känns bara bra :)
Nu ska jag nog sova.. Brukar ta ett tag innan jag somnar nu, en anledning kan vara att det smsas lite innan. men det är inte allt. det andra vet jag dock inte.

Viva la vida <3

Kommentarer
Postat av: Anna

nu är det dax att uppdatera :)

2008-11-03 @ 08:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback