Go städning.

Nu, när jag precis loggade in på bloggen blev jag hur glad som helst. Hade "många" kommentarer. Iaf för att vara min blogg. Jättekul, även omd et var någon negativ kommentar.

Mailade precis tillbaka till familjen. Får se vad de säger. Tycker fortfarande det var dåligt sagt. Inget snack om saken! Blir så trött på sådant.
Idag har det varit en okej dag. Hyffsat jobbig morgon, sen köpte jag lunch och så var det lite jobbigt där mellan. Mötte Josefin och Josefin, sen gick de och viste inte vart det gick. de gick när jag köpte lunch så jag tänkte inte mer på det. Var faktstskt sjönt att gå upp till fritids själv. Lugn takt, inte behöva ta någon plats eller få slag. Asgött om ni frågar mig, men Jossan tyckte det var konstigt att jag inte vänta. Men men.

Sen fick jag GÅ från bussen och hem, det e ca två kilomerter och det var sjukt kallt och jag var inte glad asså! Mamma har aldrig på sin mobil så fick inte tag i henne, men när jag kommit typ 200 meter till våran infart så kommer mamma och jag vinkar men hon ser mig inte. Så jag fick gå sista 500 meterna i åska, blixt och dunder samt världens vind och kyla. Lagom kul. Och nu ska jag städa undan lite i mitt rum. kan knappt gå här inne. Tänkte slänga upp någon bild senare på det fina vädret som var när jag gick hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback