Fasansfullt

Det har varit segt att jobba idag kan jag lova. Jag hade hellre velat ligga kvar i sängen och bara gotta mig, men nej. Jag fick gå till dagis och ta hand om snoriga ungar som dessutom säkert håller på att bli magsjuka med tanke på dagens iaktagelser!
Har vart hemma ett tag nu, ca en timma. Har inte gjort något alls mer än upptäckt en fasansfull sak. Det är inte X2000 som jag åker till och från Stockholm med, utan Inter City och det tåger tar 4 tim och 50 min upp till Stockholm från Göteborg. Så jag kommer vara på resande fot mellan halv sju och ett på fredag. Blää, men de verkar vara världens snällaste. De har erbjudit mig att köra mig till Patrik. Gud så snälla de är och jag är glad för att slippa ta tåg och buss och sådant. Hatar att åka själv när jag inte är säker på det. uscha.

Men nä, nu blir det nog filmdax en stund. Ska nog hem till Emma en sväng ikväll :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! ag läste din kommentar i Amirs blogg. Gaybloggen.com

Jag har jättelänge varit intressrad av mary kay men hittar det ingenstans. Finns det inte opå nätet eller ngt så man kan få tag på de?

Kram :)

2008-10-07 @ 18:21:26
URL: http://nosunshine.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: okej , vad tråkigt att jag bor på gotland :/

Kram

2008-10-07 @ 19:04:04
URL: http://nosunshine.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: okej:) taack så mycket!

2008-10-07 @ 19:09:19
URL: http://nosunshine.blogg.se/
Postat av: Sockan

Hua mig va många gånger jag har åkt Inter City tåget till Kalmar. Minst 100 turer säkerligen. 4h enkel väg. Det blir 400 timmar på tåg. 16,7 dygn. :O Snacka om att slösa bort sitt liv! :P

2008-10-07 @ 20:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback