Choklad och p-piller.

Idag har jag hunnit med att träffa så mkt människor så det är nästan ofattbart. Dagen började med en busstur in till kba tillsammans med Mikaela, det var riktigt trevligt att träffa henne igen. Jättelängesen jag verkligen prata med denna tös. Synd e det. Sen så kom även Anna på bussen, hon och Mikaela skulle shoppa på kungsmässan. Och jag kan garanterat säga att de verkligen shoppade :D
Johanna kom även hon på bussen, hon skulle ha körlektion så vi pratade bara en liten stund, men det är alltid lika trevligt att prata med denna underbara människa! Väl på kungsmässan träffade jag Carro, som var dagens första planerade möte, vi gick för att fika på Linnea's, hon drack latte och jag choklad. Mumms, sen kom Jossan och Josse och de skulle käka lunch innan jobbet så de satt med i drygt en timme. Emma kom och avlöste dem, hehe. Dax för min och Emmas tur att käka lunch. Carro skulle vänta på sin mamma, stackars säger jag bara!När klockan var ca kvart över ett var jag och Emma tvugna att gå, jag skulle till ungdomsmotagningen och det e ju en liten bit at gå dit upp. Carro gick och kollade skor. :D
På ungdomsmotagningen gick allt bra. Fick mitt recept och så fick jag bokat en tid för gynundersökning, inte kul men det måste göras!
Vi var ju tvunga att gå till torget för att få ut mina piller, vi gissade på att de inte hade sådant på kungsmässan,. vi sprang dit och en urtrevlig 3tjej lurade på Emma en telefon och nu e hon trekund hon med :D Hehe. Kungsmässan sen igen för att shoppa lite. Jag köpte en tunika och världens goaste tröja, även sådant spray till mockaskor så de tål lite, lite mer vatten :D hehe.
Men nä, nu ska jag ta å försöka rensa ur min garderob lite till. det bara väller, Jossan blir nog glad för alla kläder iaf ;) Haha.

pusshej sålänge. skriver igen sen ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback