Chailatte

Jag har fått en ny kärlek, CHAILATTE. Det smakar gudomligt, det bästa och enda ordet att beskriva det med. Har druckit två stycken idag. Mums. Fikade med en evetuell mormor till barnen i en familj jag ska jobba hos. Och det kändes bra, det gjorde det med den andra familjen med, men aldeles för lite betalt för så mkt arbete.
Blir nog så att jag blir 08 - inte riktigt hundra, men som Frida säger så kan jag aldrig bli riktigt 08 eftersom jag är göteborgare. Något jag aldrig kommer sluta vara.
Förutom att vara i jakt på aupair jobb har jag varit hemma hos min andra familj, storkusin Anna med barn och man. Prövade smink som jag ska beställa. Lika bra att fixa det så man ser snygg ut. Blir iaf puder, rouge och mico... vad det nu heter, riktigt superskrubb :D

Imorgon är det jobb på fritids, bli kuligt. Sen fika med Jane, ännu mer kul och så blir det chailatte :D Jäää. Nu ska jag ägna min tid åt att svara på mail fram tills jag ska ringa mitt hjärta Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback