"Bara en vit lögn"

Jag tror det värsta någon kan göra mot mig är att ljuga. Det är verkligen det värsta jag vet. Oärliga personer, "det var bara en vit lögn, ville inte såra osv osv" men det spelar ingen roll. En lägn är en lögn och det sårar alltid, mer än sanningen. Jag föredrar sanningen hur hemsk den än är. Jag vill inte bli lycklig och leva på en lögn. Så fan heller, isf sårad av sanningen. Bra myckte bättre.
Även om sanningen sällan är som man vill, så är den bättre på många sätt. Det är för sent för att egentligen disskutera sådan här med sig själv för det blir så luddigt och krångligt, tar kanske upp det imorgon istället. Behöver nog dejta John Blund nu, kudden eller sängen, vad ni vill. För ska jobba imorgon. Hörde dessutom att det inte var den bästa stämningen så bäst att vara pigg.

Kommentarer
Postat av: Christofer

usch ja, Lögner är inget roliga, inte äns vita=(. du får inte många komentare du?:(

2008-10-16 @ 18:20:00
URL: http://rellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback