Bananlack :/

Jag trodde verkligen jag var för gammal för bananlack, men icke! Hade tid hos tandläkaren halv åtta i morse och för en gångs skull såg allt bra ut, förutom ett litet hål mellan två tänder som jag kämpar med. På sant! Och lite tandsten, men vad ska jag göra åt det när jag sköljer munnen och använder tandtråd + borstning då såklart minst två gånger om dan?

Efter tandläkaren hade jag en timme kvar tills jag började jobba. så jag satte mig i en busskur och löste suduko, ville inte jobba en timme utan att få betalt! När jag satt där i godan ro så kom det en gammal gubbe och ville köpa cigg av mig. Jag sa blankt nej, varför kan han inte köpa dem på macken istället. Äckelgubbe.

Har varken lust eller ork till jobb idag men hade ju lovat. Är hur trött som helts och det är inget kul alls. Så nu har jag rast, det bästa på hela dagen! Sitter här med mitt kaffe och är jätteröksugen så det står härliga till. Det e jobbigt.
Fillson ska med mig hem sen efter jobbet. Vi ska byta bal och studentbildetbilder. Ska bli trevligt. Sen måste jag packa, mindre trevligt. Och hem till Emma och hämta mer filmer så jag har massa att välja på imorgon på tåget :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

röksugen? o joj julia inte bra

2008-10-11 @ 09:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback