Ånger.

Jag ångrade med precis. Vill nog inte lägga dethär på is även om det inte är någon som läser. Det är bra bearbetning för mig själv.
Dock orkar jag inte gå igenom helgen mer än att säga att det gick bra men är tveksam ändå. Kommer typ inte få ut några pengar alls. Får fundera ett tag. Dessutom har jag lite glömt vad det är som lockar med just Stockholm, eller nä, glömt har jag inte, men tvekar. Som vanligt. Jag är jätteinne på en sak och när det börjar bli av så ångrar jag mig. Det e typsikt mig.

Men jag har rätt mkt hjärtesorg efter helgen. Det känns rätt piss just nu. Verkligen skitjobbigt och jag känner mig inet glad för fem öre.

Kommentarer
Postat av: Sockan

Har det nåt med honnom att göra? :O

2008-10-13 @ 16:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback