Uppgiven

Den här förkyldningen gör att jag inte orkar göra något alls. Jag är bara helt matt och vill bara lägga mig på sängen och dö. Orkar inte städa mitt rum och orkar itne börja tänka på att packa. Trots det har jag kämpat mig en bra bit genom tvätthögen, tagit fram en stor väska samt gjort iordning i köket och på mitt skrivbord. Jag har även mailat familjen - två gånger. Glömde hälften i det första mailet. Och det är helt och hållet förkyldningens fel. Har ingen energi över till att tänka eller orka något, all energi går åt till att hålla mig vaken och vid liv. Det är iaf så det känns. Funderar på att laga mat, samma mat som i tisdags för det finns typ inget hemma. Suck över det med.
Allt är typ bara suck, suck, suck idag. Men imorgon ska jag och Frida nog käka på Rumpan och jag ska som vanligt käka pizza och dricka gott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback