Ullared

Blev ingen uppdatering imorse innan jag körde Linnea till skolan och sen begav mig ner mot Varberg, Ullared och då framförlat Ge-Kås. För er som läser och inte vet vad Ge-Kås är kan jag meddela att det är ett gigantiskt lågprisvaruhus som har hur mkt olika saker som helst, till ett bra pris och så bra kvallite man kan räkna med till det låga priset. Jag handlade för ca 2000kr. Lägger upp bilder sen på det mesta, blev lite julklappar så alla saker kommer inte att komma upp här!

Men det jag vill få ut av detta inlägget är att jag hittade en helt underbar skyltdocka där nere. Hon/den ser percis ut som en människa. Asså i kroppsform. Hon har former och höfter - kärlekshandtag. Lovley!



Nu syns det inte så jättetydligt men man kan ändå ana kärlekshandtagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback