Tveksam.

Jag tror faktiskt inte att Marcus kommer att ringa och att det inte kommer bli en fika i veckan. Men men, vad ska man göra åt att vissa inte har något mellan öronen? Det e lite tråkigt för han e snäll och skulle vara kul att vara vänner igen och umgås.
Har packat ner de mesta av mina köksprylar. Får väl fortsätta med det, men har ingen lust. Det är verkligen tråkigt att packa ner saker i lådor och ställa undan dem. Men vad ska man göra åt det? Någon måste ju göra det och det är mina saker. Mamma var ju så snäll å städade mitt rum igår när jag var borta så kan ju inte låta henne göra detta med.

Jag tänker vara så otroligt snäll och ge Patrik mitt diskställ som jag köpte till lägenheten. Får väl bli någon form av tackpresent/julklapp. Vet inte men känns dumt att ge något bara sådär så får ha någon anledning til latt jag e så snäll mot honom! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback