Till Lina Thorlid

Lina från klassen bad mig för lääängesen, känns som det iaf, att lägga upp lite bilder på grejer som jag scrappat. Så det tänker jag göra nu. Så detta inlägget är helt tillägnat henne. Har du Lina, eller någon annan några frågor angående teknik eller material - eller helt enkelt vad det är jag scrappat så får ni fråga. Orkar inte dra allt detta just nu. Kanske en kort beskrivning under någon bild. Vi får se vad jag orkar med helt enkelt ^^.


Börjar med två bilder på hur mtt skrivbord ser ut.
Datron brukar dock stå på skrivbordet
när jag inte scrappar.




Jag har börjat på ett album där jag ska sammanfatta år 2008. Har gjort månads-
uppslag fram till juni och ligger så sjukt efter. Men blir bra när det är klart
hoppas jag på.




Självklart kan man göra så mkt mer än bara album. Här är ett kort
jag gjorde i brist på annat till Sabina när hon fyllde 19, innuti är
det ett stort kort på henne samt massa små. Lägger inte upp dem här.
De andra två korten är ett typ av album som det bara är bilder på Wilma.





Blandade LO:s. Fråga om det är något ni undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback