Tänk efter.

Fick en knasig kommentar på inlägget där jag blev lite sur för att folk inte kommenterar. som löd något i stil med "vem skriver du för egentligen? om du bara skriver för läsarna så kanske du borde lägga ner din blogg". Såklart jag skriver för min egen skull, allt annat är absurt. Men man vill ha lite respons på det man skriver och om jag skriver en fråga i ett inlägg, såklart är den riktad till mina läsare, kul att veta vad andra tycker i vissa frågor och även få både positiv och negativ kretik. Alltid lärdomsfullt, men denna kommentaren tycker jag var dum. Finns det någon ute i bloggvärlden som enbart skriver för sina läsare? nej, jag tror inte det, man måste ju ha intresset och viljan att skriva en massa inlägg varje dag. Men det e ju inte kul att skriva om ingen läser det jag skirver, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anonym

näe

2008-11-12 @ 21:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback