Snart slut.

Ja, nu är det snart slut, på massa saker. Men framförallt på denna dagen. Sen är det ju även mitt liv här hemma som jag på ett sätt, eller delvis kommer att lämna när jag flyttar om en och en halv vecka. Det är helt sjukt att jag flyttar så snart. Var uppe på jobbet, alltså fritids, och pratade med dem lite. Måste gå upp dit nästa vecka också. Trivs där uppe jättebra, för det mesta iaf. Jag och Annie bytte dessutom nummer så vi kan höras av lite oftare och vi kan ses när hon är i Stockholm! Jättekul, trivs så bra med henne och Lina och det verkar som om de trivs med mig med. De är alltid glada mot mig och så, Martin med. Martin är urtrevlig, verkligen! Lite annorlunda med Josse och Lotta, vet inte riktigt, men de kanske inte tycker om mig så hemskt mycket, känns så i perioder iaf. Men men, strunt samma. Vunnit tre nya vänner iaf :)

Efter jobb och allt annat jag gjorde innan två så åkte jag bort till Kungsmässan och träffade Anna. Underbara Anna, kommer sakna henne när jag flyttar. Inte kunna ses ofta och så. Jättetråkigt. Hon får komma upp ofta och jag får komma ner så ofta som möjligt! Sen kom även Frida, sprallig som vanlig. Underbart och tillsist kom Emma instövlande. Tre av mina mest älskade vänner. Börjar verkligen inse att jag kommer sakna er. Emma som jag brukar åka ner till lite då och då på kvällarna och våldgästa - våra filmkvällar!? Usch vad trist. Men vi ska iaf ut i Gbg och Gretas innan jag flyttar. Det MÅSTE bli av! Måste verkligen träffa alla mina hjärtan nu. Vissa kanske jag annars inte kommer se innan jul. Usch så jobbigt!

Men nä, nu ska jag sluta med dessa tråkigheter, det kommer faktiskt bli hur kul som helst att flytta. Har en del frågor som jag måste ställa till familjen, tror jag tar det på mail. Lättare att få med allt då. Hehe, sen när jag flyttat ska jag nog skapa en till blogg uan.blogg.se/_____, får se vad det blir, den kommer iaf vara helt till för jobbet och vad som händer så även mina föräldrar och så kan läsa min blogg. De får ju inte läsa denna :P . Hoppas jag får lägga upp bilder och så på barnen så jag kan visa alla. Tror det blir en skyddad blogg så jag kan hålla koll på vilka som läser och ser bilderna! Smart va!?

Läs Amirs blogg, sveriges snyggaste och bästa bögbloggare och även Robins blogg, sveriges absolut snyggaste 18(?)åring!

Kommentarer
Postat av: Linus Sehlin

Så du ska flytta till Stockholm? Spännande :D

2008-11-05 @ 23:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback