Skäms!

Gud vad jag skäms, det e något så otroligt pinsamt att jag inte uppdaterat bloggen innan nu! Förlåt så hemskt mkt men har haft så mkt att göra idag, eller ah, typ iaf.
Gick upp tio i elva och åkte hemifrån tio över, så där blev inte mkt tid över till bloggande. Började med att lämna av tapetprover i Kba på Beckers nya hem, efter det fräste jag hem till min otroligt coola farmor och satt och pratade en stund innan jag kastade mig i bilen och åkte till Rusta för att köpa damsugare och hämta upp Emma. Hade dock en del ärenden i kba så hon kom inte hem snabbare för det, men tror inte det gjorde något. Vi käkade en god lunch - brunch för mig - på Esspresso house bestående av var sin kyckling-bacon smörgås och jag drack självklart en stor chailatte till :)

Väl hemma har jag inte gjort något på ca en timme, bara slappat som var välbehövligt efter dagen och nu sitter jag här, en timme innan jag ska till bussen; påklädd och har hår och smink kvar att göra... bara det att jag inte har någon ork. Vet inte vad jag ska göra med mitt hår eller hur jag ska sminka mig. Måste hitta en svar ögonskugga - Jättevikigt! Måste även komma ihåg Johans tröja, det e nästan lika vikigt som en svart ögonskugga asså!!

Förfest hos Josefin, var ett tag sen nu. Emma ska själklart med och vi ska dricka öl, äta chipps och spela guitarhero. Riktigt trevligt asså! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Älskade kusin du vet väl vart du skall hitta en svart ögonskugga..... www.anna.jeffords.marykay.se

Jag hoppas att ni hade kul igår. Nu har jag slutat amma så.... snart får vi gå ut ihop. Eller rättare sagt- du får dra med dig din gamla kusin ut :)

2008-11-15 @ 07:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback