Sjuker?

Jag märker så fruktansvärt tydligt att förkyldningen verkligen tar på min kropp. Gjorde inget igår som var det minsta ansträngande och somnade runt ett, halv två och vaknade tjugo i tolv. Min kropp mår inte bra och jag vet inte vad jag ska göra åt det! Jag kläder mig ordentligt, inte kallt vill säga och allt sådant, men den jävla förkyldningen släpper ju inte! Suck!

Nu tänkte jag klä på mig och käka frukost. Det blir smörgås med julskinka. Ja hör och häpna. Pappa gjorde julskinka igår. Visst var det jag som ville det eftersom det är bland det godaste på julbordet och iom att jag flyttar nu på måndag så kommer jag annars inte få vara med och tillreda en. Och det är ju det som är det goda! Efter det blir det en promenad med Zacke, antagligen till havet. Lovar att ta med mig kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback