Panduro

Imorgon har jag fått lov av pappa att låna bilen så jag ska hämta upp josefin vid halv tio och sen ska vi fräsa in till Gbg och Panduro. JÄS! Jag ska köpa album har jag bestämt. Hoppas de albumen jag har finns i butik asså, ananrs blir jag ledsen. Och blir jag ledsen tänker jag sno Patriks adress och beställa sakerna till honom istället. Haha, fint om jag glömmer säga något. Men han måste väl fatta att det är jag... eller? :S
Jaja, åter till ämnet. Utöver album så tänker jag köpa en rund hörnsstans, lite dekorationer och sådant fint fint, kanske en ny och bra sax? Får se vad de har. Hoppas det inte blir för dyrt bara. Men men, det får vara denna gången faktiskt! Har nog en del tid över till en början i stockholm som jag kan hinna scrappa ikapp mig och göra massa LO's och kanske en del julklappar- vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback